Saturday 12 February 2011

Quelcom modern per quelcom antic


Quelcom modern per quelcom antic, va ser la solució que va trobar el Museu de Londres. El Museu volia fer una acció digital per donar a conèixer la obertura de les noves galeries sobre Londres modern, i encara que no tinguessin molts diners tenien molts continguts per a poder fer quelcom creatiu. I van crear l'"Streetmuseum app".
Van fer una aplicació per iphone en la que l'usuari estant pels carrers de Londres, obria l'aplicació, s'obria el google maps i marcava una de les situacions que l'aplicació t'oferia, estant en aquell lloc al mateix moment, aleshores posant la visió 3D l'aplicació reconeixia des de quin punt estaves i et posava una superposició a la pantalla d'una fotografia antiga de Londres d'aquella zona, tan carrers, places com edificis, que obviament eren tot de fotografies que es trobaven en les noves galeries que obria el Museu.
L'aplicació va tenir molt èxit, ja que es va arribar al número 19 de la classificació d'aplicaccions gratuïtes, en la segona posició d'aplicacions d'estil de vida, van aconseguir unes 125.000 descàrregues aproximadament i es van triplicar el número de visitants dels museu.
Un altre exemple de noves maneres de fer publicitat, a més a més, són un estil de campanyes que no interrompen al consumidor ni el molesten, és més, el consumidor és el que va a buscar la publicitat, ja que és ell qui busca l'aplicació per descarregar-la i tenir una bona experiència amb aquesta.

No comments:

Post a Comment